Spørgsmål fra Noojin, 44 år
Hej. Min søn blev frataget hans Vallient konto. Dvs at vedkommen har været inde og ændre hans adgangskode og min søn kan derfor ikke få lov til at log ind. Hvad kan vi gøre? Han har skrevet til supporten at det ikke er ham der har ændret koden.
Svar fra rådgiver
Hej Noojin,
Tak for dit brev. Jeg er ked af at høre, at din søn har mistet sin konto. Det er rigtig godt, at han har skrevet til supporten, for dét er faktisk dét, jeg ville have rådet ham til at gøre. Hvis ikke han allerede har prøvet det, vil jeg dog selvfølgelig foreslå, at han går ind i Valorant og trykker “Forgot password?” og får et link tilsendt på sin mail, hvor han selv kan ændre det.
Når han ikke har gjort dét, forestiller jeg mig, at de også har nuppet hans mailadresse, og derfor er det vigtigt, at han netop skriver til support.
Det bedste du kan gøre er at tjekke, om han har været inde på den her side og sende sin henvendelse. Under “YOUR EMAIL ADDRESS” skal han skrive dén email, han brugte til at oprette sin konto. Også selvom han ikke længere har adgang til den. Under “HOW DID YOU LOSE ACCESS TO YOUR ACCOUNT?” skal han så vælge “Hacked/Compromised/Locked Account”, og så kommer der en række nye felter, hvor han blandt andet kan udfylde “YOUR CURRENT EMAIL ADDRESS:”, og her er det vigtigt, at det er en mailadresse, han har adgang til, og som ikke er hacket – fx din.
Derudover handler det bare om at udfylde hele formularen med så mange oplysninger som muligt. Det er nemlig de oplysninger, Riot Games (som har lavet Valorant) bruger til at bekræfte, at han er den retmæssige ejer af kontoen.
Når supporten svarer tilbage, eller hvis du har andre spørgsmål, må du endelig skrive en kommentar herunder, og så vil jeg forsøge at besvare dem og hjælpe jer videre 🙂
Med venlig hilsen,
Emil Ludvigsen
Kommentarer
Viser 0 kommentar