Spørgsmål fra Jessica, 10 år

Mit barnebarn har lige fået 800 robloks og nu er de væk??
Hvor er de, vi nåede kun at købe for
200kr og pist var resten væk ? Synes det er mærkeligt, jeg betale for 800 robloks og så er de væk uden vi har brugt dem, får hun dem tilbage
Venlig hilsen Jessica og Farmor

Svar fra rådgiver

Hej Farmor (og Jessica),

Du har ret i, at det er mærkeligt, for når man betaler for 800 Robux, antager man selvfølgelig, at det også er det, man får. Du skriver, at I nåede at købe for 200kr, men jeg tænker, at du mener 200 Robux. Pakken med 800 Robux koster nemlig kun omkring 70kr.

Jeg vil anbefale, at du først og fremmest tjekker den her side, hvor I kan se alle køb, der er blevet foretaget i Roblox fra kontoen. Derefter kan du tjekke efter i ordrebekræftelsen, om det faktisk er pakken med 800 Robux, I har købt. Du bør have modtaget bekræftelsen på den mail, der blev oplyst ved købet. Hvis det viser sig, at I har købt og betalt for 800 Robux, og hvis Jessica ikke har købt for 800 Robux, vil jeg anbefale, at I skriver til Roblox.

I kan få fat i dem ved at følge dette link, og så skal I bare udfylde felterne. Under “Type of help category” ville jeg vælge “Billing & Payments”, og så ville jeg vælge “Robux – Purchase Issue” i den nye menu, der så kommer. Husk at beskrive problemet i tekstfeltet nederst også.

Jeg håber, det løser sig, så Jessica får de Robux, hun har glædet sig til. I skal være velkomne til at skrive en kommentar herunder, hvis I har flere spørgsmål.

Venlig hilsen,

Emil fra scammed.dk

Kommentarer

Viser 0 kommentar