Spørgsmål fra Mathias, 14 år

Hvad skal jeg gøre har prøvet at kontakte Roblox support i ca 3 måneder har aldrig fået svar og midstet for lidt over 25000 robux

Svar fra rådgiver

Hej Mathias,

Jeg er ked af, at du har mistet adgangen til din konto, og at du har prøvet at komme i kontakt med Roblox i så mange måneder. Jeg forestiller mig, at du har mistet adgangen til din email også, eller at emailen på kontoen er blevet ændret. Hvis det ikke er tilfældet, bør du kunne vælge at nulstille dit kodeord og få adgang på den måde.

Jeg ved godt, du har prøvet nogle gange, men jeg vil anbefale, at du skriver til support endnu en gang. Hvis det så stadig ikke virker, kan du skrive tilbage til os, så vi kan hjælpe videre derfra. Prøv at gå ind på linket her og udfylde formularen på den her måde:

  1. Skriv dit fornavn i første felt – altså Mathias
  2. Skriv en mailadresse, du stadig har adgang til. Hvis du har mistet adgangen til den, der blev brugt til at oprette kontoen, skal du altså IKKE skrive den. De skal nemlig kunne komme i kontakt med dig, fordi de svarer på mail
  3. Gentag emailadressen
  4. Skriv brugernavnet på den konto, der er blevet hacket
  5. Vælg den platform, du brugte til at spille. Hvis du fx både har spillet på PC og iPad kan du bare vælge én af dem
  6. Vælg “Account Hacked or Can’t Log in”
  7. Vælg “Account Hacked”

Når du har udfyldt alle felterne på den måde, mangler du bare at skrive, hvad problemet er. Det gør du i feltet “Description of issue”. Her vil jeg anbefale, at du skriver, du er blevet hacket, og at du ikke har adgang til den email, der blev brugt til at lave kontoen. Men det er også vigtigt, at du her i beskeden skriver den mail, der blev brugt til at lave kontoen oprindeligt. Det gør nemlig, at de bedre kan tjekke, at det er dig, der er den rigtige ejer.

Hvis nu du har svært ved at vide, hvad du skal skrive, fordi det er på engelsk, kan du lade dig inspirere af det her udkast: “I have lost access to my account and the associated email address. The original email used to create the account is [her skal du indsætte den email, der blev brugt til at oprette kontoen oprindeligt] but I would like your reply sent to my new email which I have stated in the “Email Address”-field above. I have been locked out of the account for about 3 months now.”

Husk at erstatte parantesen med den email, du brugte til at lave accounten, hvis du gerne bare vil kopiere teksten over. Og det må du selvfølgelig gerne bare gøre.

Jeg håber, jeg har forstået problemet rigtigt, og at du kan bruge svaret ovenfor. Ellers er du mere end velkommen til at skrive en kommentar herunder eller kontakte vores SMS-rådgivning, så vi kan snakke videre dér.

Med venlig hilsen,

Emil fra scammed.dk

Kommentarer

Viser 0 kommentar