Spørgsmål fra Mathias, 14 år

Hvad skal jeg gøre har prøvet at kontakte Roblox support i ca 3 måneder har aldrig fået svar og midstet for lidt over 25000 robux

Svar fra rådgiver

Hej Mathias,

Jeg er ked af, at du har mistet adgangen til din konto, og at du har prøvet at komme i kontakt med Roblox i så mange måneder. Jeg forestiller mig, at du har mistet adgangen til din email også, eller at emailen på kontoen er blevet ændret. Hvis det ikke er tilfældet, bør du kunne vælge at nulstille dit kodeord og få adgang på den måde.

Jeg ved godt, du har prøvet nogle gange, men jeg vil anbefale, at du skriver til support endnu en gang. Hvis det så stadig ikke virker, kan du skrive tilbage til os, så vi kan hjælpe videre derfra. Prøv at gå ind på linket her og udfylde formularen på den her måde:

  1. Skriv dit fornavn i første felt – altså Mathias
  2. Skriv en mailadresse, du stadig har adgang til. Hvis du har mistet adgangen til den, der blev brugt til at oprette kontoen, skal du altså IKKE skrive den. De skal nemlig kunne komme i kontakt med dig, fordi de svarer på mail
  3. Gentag emailadressen
  4. Skriv brugernavnet på den konto, der er blevet hacket
  5. Vælg den platform, du brugte til at spille. Hvis du fx både har spillet på PC og iPad kan du bare vælge én af dem
  6. Vælg “Account Hacked or Can’t Log in”
  7. Vælg “Account Hacked”

Når du har udfyldt alle felterne på den måde, mangler du bare at skrive, hvad problemet er. Det gør du i feltet “Description of issue”. Her vil jeg anbefale, at du skriver, du er blevet hacket, og at du ikke har adgang til den email, der blev brugt til at lave kontoen. Men det er også vigtigt, at du her i beskeden skriver den mail, der blev brugt til at lave kontoen oprindeligt. Det gør nemlig, at de bedre kan tjekke, at det er dig, der er den rigtige ejer.

Hvis nu du har svært ved at vide, hvad du skal skrive, fordi det er på engelsk, kan du lade dig inspirere af det her udkast: “I have lost access to my account and the associated email address. The original email used to create the account is [her skal du indsætte den email, der blev brugt til at oprette kontoen oprindeligt] but I would like your reply sent to my new email which I have stated in the “Email Address”-field above. I have been locked out of the account for about 3 months now.”

Husk at erstatte parantesen med den email, du brugte til at lave accounten, hvis du gerne bare vil kopiere teksten over. Og det må du selvfølgelig gerne bare gøre.

Jeg håber, jeg har forstået problemet rigtigt, og at du kan bruge svaret ovenfor. Ellers er du mere end velkommen til at skrive en kommentar herunder eller kontakte vores SMS-rådgivning, så vi kan snakke videre dér.

Med venlig hilsen,

Emil fra scammed.dk

Kommentarer

Viser 5 kommentarer

Min datter blev scammet på discord. Vi har selvfølgelig lavet screenshot af hele samtalen også med det link hun trykkede på og blev snørret. Har kontaktet Roblox x antal gange vi får samme standard mail tilbage fra dem gang på gang. Aner ikke hvad vi skal gøre?

1 måned siden

Admin Hej. Tak for din kommentar. Vi hører desværre rigtig ofte om, at der er folk, der får de her falske beskeder over Discord, som narrer dem til at gå ind på en falsk hjemmeside, hvor de så bliver snydt. Mit råd ville være at skrive til Roblox, men nu hvor du siger, at I har prøvet det tidligere, vil jeg i stedet gerne høre, hvad de svarer tilbage? Og kan du sige noget om, hvad din datter har mistet inde i Roblox? Vh Emil fra scammed.dk

4 uger siden

har minted min konto

8 måneder siden

Admin Hej med dig. Tak for din kommentar. Det lyder ikke særlig sjovt, at du har mistet din konto. Hvilket spil er der tale om? :) Vh Emil fra scammed.dk

8 måneder siden

Jeg blev scammet fordi jeg gik ind i scam/Robux.com og jeg mistede 1 robux på det nu kan jeg ikke købe min dominus

10 måneder siden

Admin Hej Anonym. Tak for din kommentar. Jeg er ked af at høre, at du er blevet scammed. Ud fra din kommentar ved jeg ikke med 100% sikkerhed, hvad det er for en type scam, du er blevet udsat for. Mit bedste råd er, at du skriver til Roblox Support og forklarer dem, hvad der er sket. Det kan du gøre ved at gå ind på det her link. Der skal du vælge din alder, og så kan du udfylde dine oplysninger. Når du har gjort det, skal du vælge den platform, du spiller på, og under "Type of help category" kan du vælge "Moderation". Så kommer der en ny menu frem, hvor du kan klikke på "I was Scammed". Til sidst er der en tekstboks, hvor du kan forklare din situation, og så vil du modtage en email fra Roblox-support, når de har haft tid til at behandle sagen. Du er også velkommen til at skrive en kommentar mere herunder med nogle flere informationer, så jeg kan se, om der er andre råd, jeg kan give dig :) Vh Emil fra scammed.dk

10 måneder siden

Jeg er blevet scammet

10 måneder siden

Er blivet scammet for en neon unicorn🥺🥺

1 år siden

Admin Hej Anonym. Jeg er ked af at høre, at du er blevet scammet for din Neon Unicorn. Det er aldrig en rar oplevelse, så jeg forstår godt, hvis du er ked af det. Der er desværre rigtig mange i Adopt Me, der er ude på at snyde. Du skriver ikke lige her, hvordan det er sket, men jeg antager, at det er sket i en trust trade. Altså at du har tradet din unicorn til en anden spiller, og at du så skulle have fået noget for den eller fået den tilbage efter. Der er mange, der bliver snydt på den måde, og det er derfor, vi altid anbefaler, at man ikke laver trust trades. Fordi man kan desværre ikke stole på folk, hvis ikke man kender dem i virkeligheden. Hvis du har mod på det, kan du kontakte holdet bag Adopt Me, hvis du klikker dig ind på linket her. Det gør desværre ikke, at du får dit pet tilbage, men det kan gøre, at vedkommende, der snød dig, bliver banned, så de ikke kan snyde andre i fremtiden. Med venlig hilsen Emil fra scammed.dk 🙂

1 år siden

Skriv en kommentar ...