
Spørgsmål fra Kristian, 28 år
Jeg har mistet afgang til min epic account. Jeg havde ellers opsat 2 faktor godkendelse. Alligevel får jeg en mail om at der er blevet ændret i den mail der tilhører kontoen. Jeg har skrevet til epic, men de har ikke svaret endnu. Hvad kan jeg gøre?

Svar fra rådgiver
Hej Kristian,
Tak for dit brev. Jeg tror desværre ikke, jeg har et meget bedre råd end at skrive til Epic Games, som du har gjort, for hvis mailen er ændret, har du brug for deres hjælpe for at få adgang til din konto igen.
Jeg ville vente og se, om ikke de svarer tilbage med noget, du kan bruge til at komme videre. Hvis de svareer, og du ikke synes, svaret er brugbart, er du velkommen til at skrive det i en kommentar nedenfor, og så kan det være, jeg kan give et godt råd med på vejen.
Med venlig hilsen,
Emil fra scammed.dk
Kommentarer
Viser 0 kommentar